Google kijkt steeds vooruit en daar houden we bij Websters wel van. In 2016 kondigde Google aan dat ze in België via het Digitaal Atelier minstens 10.000 Belgen de beginselen van Digitale Marketing wilden bijbrengen. Om de digitale economie te stimuleren, maar ook – en daar komt Google ‘s motto ‘Don’t be evil’ bij kijken – om de Belgische KMO te helpen een inhaalbeweging te maken.
We zijn super fier om aan te kondigen dat Google Websters heeft gevraagd om als trainer mee aan de kar te komen trekken.
Sinds vorig jaar volgden 26.000 mensen de online lessen via Google’s Digitaal Atelier. Maar daar stopt het voor Google niet. Na de impuls die Minister De Croo al gaf met zijn Tournée Digitale biedt Google nu ook 6 gratis fysieke workshops aan die tot doel hebben KMO’s te helpen een stevige online aanwezigheid te bouwen. Onze cyclus in Brussel begint op 14/9, die in Hasselt op 18/9.
(Op de foto: Jonasz en Sam op bezoek voor hun train the trainer sessie bij Google België)
Meer weten of zelf deelnemen aan een van de sessies? Klik hier.